Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПімоПет 5 мг. 100 таб
Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.
«Нововю поштою» та "Укрпоштою" по Україні до 3500 грн згідно тарифів
«Нововю поштою» та" Укрпоштою "по Україні від 3500 грн за наш рахунок
Мінімальна сума замовлення 400 грн. Замовлення на меншу суму не обробляються
Обробка ваших замовлень, відбувається виключно у робочій час
Вам обв'язково передзвонять після оформлення замовлення
Більше інформації про доставку
Оплата замовлення:
Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо
Законом України "Про захист прав споживача"
До зоотоварів застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення.
Якщо тварині був придбаний якийсь товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристикам, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин kharvet.com.ua протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.
При цьому, є кілька вимог:
Які товари я не зможу повернути / обміняти?
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
Продовольчі товари.
До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.
Продукти харчування не можуть бути повернуті або обміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.
Продовольчі товари можуть бути повернуті або обміняні, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.
Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
Бракований товар або товар неналежної якості.
Якщо ви отримали товар неналежної якості, зателефонуйте нам або напищіть електронного листа, з темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації. Контактні данні на сторінці контакти
Як оформити повернення / обмін?
Ви можете написати електронного листа з темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації. Ми зв'яжемося з Вами протягом 1-2 діб з моменту отримання звернення.
Звернутися до оператора за телефоном
Способи повернення / обміну
Доставити товар самостійно за адресою магазину в робочі часи
Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде Вами зроблений.
Транспортною компанією, якою було доставлене ваше замовлення в вашому місті.
Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.
Якщо повернення або обмін відбувається з причини неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за наш рахунок.
У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з нпшої вини - транспортні послуги будуть платними за цінами транспортних служб.
Способи відшкодування грошових коштів
Зверніть увагу: зробити повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень.
Кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.